Sunday, July 27, 2014

Immer Wieder Sonntags, KW30 – It's Sunday, Time And Time Again, Week 30



WATCHED: Bhootnath, videos from Tested.com
READ: Summer Knight (book 4 of the Dresden Files) by Jim Butcher
LISTENED: Transistor OST, Constantine Title Theme
DONE: Still caught up in the work-eat-sleep cycle, until I caught a stomach bug last Friday. Honestly, I'd rather been working than dealing with Montezuma's revenge. Found and installed a PS2 emulator, and got it to work. Now I can play all the games, all the games! *feels like such a rockstar* Seriously though, I just kept checking and unchecking boxes until things were running somewhat smoothly. 8D Started the 30 Days 30 Doors photography challenge, which was inspired by the FLOW magazine's vacation edition.
EATEN: Yummy Turkish cookies, marinated pork steak or sausages with naan or chiabatta, tzatziki and kisir or guacamole. Really, that's all I ate this week. 8D

DRUNK: Pink grapefruit soda, water with raspberry syrup, coffee, energy drinks, plain water.
THOUGHT: Too hot, too humid ... @_@
ENJOYED: Getting to sleep in
LAUGHED: Still nothing to laugh about
ANNOYED: When I realized my second monitor broke. I can probably be glad it didn't set my room on fire, as the power adapter was piping hot when I touched it. I'm currently hunting for a replacement on eBay Kleinanzeigen, hopefully for free or very little money.
WISHED: To feel wide awake for a change. Currently I'm sleepy as Hell, no matter what. Cooler weather might do the trick.
BOUGHT: Just foodstuffs, because, too much month left at the end of the money ... But, my pre-ordered Arabian Nights Sleek palette came in this week. :D
PLAYED: Transistor, Shadow Hearts
CLICKED: Emulator sites. Now I can replay my PSone AND PS2 games without TV, yay~! :D
GESEHEN: Bhootnath, Videos von Tested.com
GELESEN: Summer Knight (book 4 of the Dresden Files) von Jim Butcher
GEHÖRT: Transistor OST, Constantine Title Theme
GETAN: Der arbeiten-essen-schlafen Trott hatte mich immer noch fest im Griff, bis ich am Freitag mit einem Magen-Darm-Virus flach lag. Macht keinen Spaß bei dem Wetter, ich hätte lieber gearbeitet ... PS2 Emulator gefunden und installiert, und zum laufen gebracht. Ich bin ja so ein Genie. *sich selber auf die Schulter klopf* Nee, im Ernst, ich hab so lange bei den ganzen Optionen Häkchen gesetzt und wieder rausgenommen, bis das Spiel, das ich spielen wollte, halberwegs gescheit lief.
GEGESSEN: Wurst oder Schweinenackensteak mit Tzatziki, Kisir oder Guacamole und Naan oder Chiabatta.

GETRUNKEN: Wasser mit Himbeersirup, Kaffee, Pink Grapefruit Limo, Energydrinks, Wasser
GEDACHT: Zu heiß, zu schwül ... @_@
GEFREUT: Übers ausschlafen
GELACHT: Nach wie vor nix zu lachen
GEÄRGERT: Als gestern mein Monitor das zeitliche segnete. Wahrscheinlich hatte ich noch Glück, dass mir die Bude nicht abgefackelt ist, denn das Netzteil war glühend heiß. Ich hoffe, dass ich auf eBay Kleinanzeigen schnell Ersatz finde ... 
GEWÜNSCHT: Mich endlich mal wieder wirklich wach zu fühlen. Im Moment bin ich immer so furchtbar schläfrig. Kühleres Wetter könnte den Unterschied machen ... 
GEKAUFT: Außer Essen nix, noch verdammt viel Monat übrig am Ende vom Geld ... Aber meine vorbestellte Arabian Nights Sleek Palette konnte ich am Montag bei der Post abholen.
GESPIELT: TransistorShadow Hearts
GEKLICKT: Emulatorseiten und -Foren. Jetzt kann ich meine PSone und PS2 Spiele ohne TV spielen, yay~!

30 Tage 30 Türen Foto Challenge, Woche 1
30 Days 30 Doors photo challenge, week 1
Spaziergang im Park, ob man wohl noch mehr in einen Blumenkasten stopfen kann? Glücksklee auf dem Hinterhof, Regen der leider keine Abkühlung brachte
Walk in the park, how many plants can you possibly stuff into a window box, lucky clover, rain which brought no relief from the humid weather
Hessisches Staatsteater im Sonnenuntergang, Lichtspiel der Feng Shui Kristalle, Alter Friedhof, Sonnenuntergang am Bowling Green
Don't blink, suncatcher reflections, the old graveyard, dusk at the Bowling Green

Und, wie war eure Woche so? Macht euch das Wetter auch so furchtbar zu schaffen?


No comments:

Post a Comment