Friday, July 20, 2012

Soup's Here! – Die "Suppe" Ist Da!

WELL, I was expecting a shipment of copper beads from BaliBeads, so when a padded envelope tumbled out of my mailbox upon opening it after work today I first thought it was that, super fast delivery as I only ordered the day before yesterday.

But~!

It was from SueBeads, from my Bead Soup Blog Party partner Susan Kennedy, making it all the way from the USA in record time.

How ever I mustered the discipline to get a shower and a change of clothes first before opening it, I do not know. It probably gives you a pretty good idea just how sweaty and worn out I am, returning from my job.

So.

I'm sure you want to know too. 


NUN ja, ich hatte vor zwei Tagen bei BaliBeads bestellt, so war denn mein erster Gedanke angesichts des Luftpolsterumschlages der mir entgegen fiel als ich nach der Arbeit den Briefkasten öffnete: "Na, das ging ja schnell."

Aber~!

Der Umschlag war von SueBeads, von meiner Bead Soup Blog Party Partnerin Susan Kennedy aus den USA. Das ging in der Tat schnell.

Keine Ahnung wie ich die Disziplin aufbrachte erst zu duschen und die Klamotten zu wechseln bevor ich mich auf den Umschlag stürzte. Gibt Euch vielleicht eine ganz gute Vorstellung davon wie fertig und durchgeschwitzt ich nach jeder Schicht bin ... 

Also.

Ihr wollt es doch sicher auch endlich wissen. 


ISN'T it gorgeous?!

But it's also very, very purple. Which used to be one of my favorite colors, once. Now I have more of an aversion to it. Hrm. Time to get over it, methinks. And that gorgeous focal is offering for quite a few colors to mix in ...


WUNDERSCHÖN, nicht wahr?!

Aber auch sehr, sehr lila. Das war mal eine meiner Lieblingsfarben, jetzt hege ich eher eine Abneigung dagegen. Zeit darüber hinwegzukommen, denke ich. Und die wunderschöne Fokalperle bietet so einiges an Farben zum dazu mischen ... 



No comments:

Post a Comment